Academy
Waarom de Academy
De MAYFORCE Academy zorgt ervoor dat jouw personeel optimaal geschoold
is. Wanneer je jouw huidige toppers eens een extra kennis boost zou willen
geven kunnen wij dat regelen.
Waarom je kiest voor de MAYFORCE Academy?
- Betere klantervaringen & klantloyaliteit
- Behoud van huidig personeel
- Verhoogde productiviteit
- Flexibel inzetbaar
- Stimuleren van persoonlijke ontwikkeling
- Kennis up to date houden
Voor wie is de Academy geschikt?
De MAYFORCE Academy is eigenlijk voor iedereen toegankelijk. Als MAYFORCE Professional, als bedrijf zijnde, maar ook als werkzoekende. We bieden diverse trainingen en cursussen aan waar iedereen wat aan heeft. Bekijk ons aanbod om erachter te komen of er iets voor jouw organisatie tussen zit. Op zoek naar iets specifieks? Neem gerust vrijblijvend contact op en vraag naar de trainingsmogelijkheden. MAYFORCE biedt namelijk altijd de optie tot maatwerk.
Met wie werken wij samen?
Om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van onze trainingen en cursussen in
de MAYFORCE Academy gewaarborgd worden, werken wij samen met de beste trainers.
Wij selecteren heel secuur de trainers die het beste bij de mentaliteit en
kernwaarden van MAYFORCE passen. Geen keiharde onpersoonlijke trainingen, maar
aandacht voor de deelnemers en expertise.
Overzicht trainingen
Pitchen
Jouw pitch is je visitekaartje. Deze moet dan ook sterk en waterdicht zijn. Hoe doe je dat? MAYFORCE neemt je mee in het pitchen en leert je de fijne kneepjes.
Weerstand buigen
Tijdens deze training zal er worden gefocust op hoe je dit kan ombuigen en op welke manier je het beste kunt reageren in verschillende zakelijke situaties.
Teambuilding
Tijdens deze training wordt er gekeken waar de knelpunten van jouw team liggen, hoe deze geëlimineerd kunnen worden en wat hiervoor nodig is.
Videomarketing
Er zijn verschillende opties om video aan je marketingmix toe te voegen. Bereik je doelstellingen op een andere en misschien wel zeer efficiënte manier aan de hand van videomarketing.
DISC training
Leg persoonlijke groei- en ontwikkelpunten bloot en krijg je tips voor communicatie met anderen. Bekijk hier de training.
Social Selling strategie en vaardigheden
Sales op een andere manier. Geven en vervolgens er nog meer voor terugkrijgen. Leer hoe je sociaal kunt verkopen met de focus op de klantrelatie.
Acquisitievaardigheden
In deze training leer je hoe je het beste nieuwe klanten kunt acquireren voor jouw bedrijf.
Commerciële vaardigheden
Tijdens deze training leer jij hoe je met jouw gunfactor je commerciële vaardigheden kan inzetten en je de verkoopkansen zo optimaal benut.
Communicatieve vaardigheden
In deze training leer jij hoe jij elk tijdens elk contactmoment het verschil kan maken, positieve beleving creëert voor een ander en verwachtingen kan overtreffen.
Weerstand ombuigen
Ook als verkoper, spreker, manager of klantenservicemedewerker lig je regelmatig onder vuur. In deze training leer je hoe je het beste kan omgaan met kritische vragen, negatieve reacties, afwijzingen of zelfs grove beledigingen. Na de training weet jij precies hoe jij hier positief en zelfverzekerd mee om kan gaan.
Klanttypes identificeren
Jij kunt jouw communicatiestijl altijd aanpassen, zodat de andere persoon gemakkelijker jouw boodschap zal zien, horen en begrijpen. Hoe flexibeler jij bent in het aanpassen van je communicatiestijl, hoe meer collega's en klanten jou in een gunstig daglicht gaan zien en dit heeft uiteraard ook effect op jouw (verkoop)resultaten!
LinkedIn & Salesnavigator
Met onze LinkedIn en Sales Navigator Training leren wij sales professionals hoe zij Sales Navigator kunnen inzetten om met de juiste mensen in contact te komen. Effectiever dan cold calling.
CDD training basis
Leer in 3 dagdelen alle ins & outs van het CDD vak. Leer risico’s te herkennen en hoe je effectief onderzoek kunt doen aan de hand van praktische voorbeelden en theorie.
Klantcommunicatie training
In deze training wort je meegenomen in CDD gerelateerde communicatie, verschillende typen CDD klanten en het toepassen van gesprekstechnieken.
Reviews schrijven
Binnen deze training komen er diverse onderwerpen aan bod, zoals de aandachtspunten voor een review, monitoren & reviewen bij de bank, doel van een review, een geheel stappenplan voor het opstellen van een review e daarbij de risicoklasse.
Verdieping CDD training
Het is belangrijk inzicht te krijgen in de (mogelijke) risico’s die een klant met zich meebrengt. Alle soorten risico’s worden hier behandeld; van cliëntgebonden risico tot sector risico.
Ontdek waar jouw bedrijf beter in kan worden
Wil jij weten in welke fase jouw organisatie momenteel zit? Doe onze groeitest en kom erachter waar jij groei kunt behalen!